شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

هواپیماهای فرست کلاس ایران

تحقیق و مقالات گیاهان

هواپیماهای فرست کلاس ایران

۱۸۰ بازديد

معرفی هواپیماهای فرست کلاس ایران

 پروازهای فرست کلاس یکی از دسته خدمات شرکت‌های هوایی است. تمام شرکت‌ها خدمات خود را در زیرگروه‌هایی دسته‌بندی می‌کنند. هرچه میزان کیفیت و سطح خدمات افزایش یابد، هزینه بلیت نیز بیشتر می‌شود.

اعتمادآنلاین| پروازهای فرست کلاس یکی از دسته خدمات شرکت‌های هوایی است. تمام شرکت‌ها خدمات خود را در زیرگروه‌هایی دسته‌بندی می‌کنند. هرچه میزان کیفیت و سطح خدمات افزایش یابد، هزینه بلیت نیز بیشتر می‌شود. همین‌طور ارزان‌ترین بلیت‌ها کم‌ترین خدمات را شامل می‌شوند. به‌طورکلی دسته‌بندی سطح خدمات شامل فرست کلاس (گران‌ترین و بهترین)، بیزنس کلاس (گران و عالی)، پریمیوم اکونومی (متوسط به بالا) و اکونومی (متوسط و معمولی) می‌شوند. طبیعت بلیط های فرست کلاس هر شرکت هواپیمایی گران‌ترین و بلیط های اکونومی ارزان‌ترین آن‌ها هستند.

 

ایران ایر (IRAN Air): شرکت هواپیمایی معتبر با جایگاه فرست کلاس


در ایران نیز چندین شرکت هواپیمایی معتبر و شناخته‌شده وجود دارد. این شرکت‌ها نیز برحسب خدماتی که ارائه می‌دهند هزینه‌های مختلفی دریافت می‌کنند. یکی از معتبرترین خطوط هوایی ایران، شرکت ایران ایر است. ایران ایر از قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی است که اتفاق از شهرت خوبی نیز برخوردار است. این هواپیمایی پروازهای خود را در دو کلاس اکونومی و فرست کلاس انجام می دهد که پروازهای فرست کلاس به عنوان هما کلاس شناخته می شوند. این نام از اسم قدیمی این شرکت هواپیمایی گرفته شده است. به طور کلی در پروازهای ایرانی بیزنس کلاس و فرست کلاس در یک دسته قرار می گیرند.

 

هواپیماهای فرست کلاس ایران

مسافران فرست کلاس ایران ایر از خدمات ویژه ای برخوردارند. این خدمات شامل منوی مخصوصی از غذاهای گرم است. مسافران می توانند بسته به میل شان هر غذایی را که می خواهند سفارش دهند. همین طور چند نوشیدنی مختلف سرو می شود که محدودیتی برای تعداد آن وجود ندارد. ظروف استفاده شده در کلاس درجه یک پرواز ایران ایر، چینی و قاشق های آن استیل است. در حالی که در پروازهای معمولی غذاهای سرد و بسته بندی شده به همراه ظروف پلاستیکی سرو می شوند.

 

خرید بلیط فرست کلاس ایران ایر، این امکان را به شما می دهد تا فضای راحت تری در طول پرواز داشته باشید. صندلی های مبله که فضای جلوی بیشتری دارند. بنابراین مسافران در طول پرواز راحت تر هستند. همین طور مسافران فرست کلاس زودتر از سایر مسافران سوار هواپیما می شوند و هنگام پیاده شدن نیز الویت با آن ها است. بنابراین هیچ معطلی را احساس نمی کنند.

 

طبیعتاً همان‌طور که خدمات بیشتری در پروازهای فرست کلاس ایران ایر ارائه می شود، به همان نسبت نیز گران‌تر هستند. تفاوت قیمت بلیط های فرست کلاس و اکونومی ایران ایر را در سایت سفرمی می توانید بررسی کنید.

 

ماهان ایر: به فکر کودکان شما در سفر هوایی فرست کلاس هست


یکی دیگر از شرکت های معتبر هواپیمایی، شرکت ماهان است. این شرکت در کل برای پروازهای داخلی و خارجی دو کلاس اکونومی و بیزنس دارد. در پروازهای اکونومی یک وعده غذای اصلی و یک نوشیدنی سرو می شود. خدمات پروازهای فرست کلاس بهتر و بیشتر است. البته در پروازهای خارجی شرایط ایده آل تری وجود دارد.

هواپیماهای فرست کلاس ایران

علاوه بر سرویس های پذیرایی، یک پکیج بهداشتی و آرایشی به مسافران داده می شود. همین طور پتو و بالش ضدعفونی شده برای هر مسافر وجود دارد. به اضافه این که به کودکان زیر دو تا ۱۲ سال هدیه کوچکی داده می شود تا در طول پرواز با آن سرگرم باشند و همین طور به عنوان یادگاری از ماهان با خود ببرند. برای رزرو بلیط های هواپیمایی ماهان می توانید از سایت سفرمی استفاده کنید. در این سایت امکان جست و جو با فیلتر های مختلفی وجود دارد.

 

جمع بندی


هزینه پروازهای فرست کلاس بسیار بیشتر از پروازهای معمولی است. این هزینه گاهی دو یا حتی چند برابر پروازهای اکونومی می شود. البته خدماتی هم که ارائه می شود قابل توجه است. خصوصاً در پروازهای طولانی که خستگی بیشتر است، صندلی هایی با فضای بیشتر در کیفیت سفر بسیار تاثیر گذارند. البته این خدمات در شرکت های مختلف با یکدیگر فرق دارد. بعضی شرکت ها تنها صندلی راحت تری دارند و منوی غذایی آن ها متفاوت است اما بعضی دیگر امکاناتی را ارائه می دهند که ممکن است حتی باورتان نشود. خطوط هواپیمایی که اتاق خوابی کامل، با تخت خوابی لوکس، تلویزیون، حمام اختصاصی، رستوران لوکس و ... را به مسافران خود ارائه می دهند. البته همان طور که خدمات این شرکت ها منحصر به فرد است قیمت بلیط آن نیز بسیار گران است.

 

در نهایت برای بررسی تمام شرکت های هواپیمایی و انتخاب بلیط مورد نظر باید به سایتی معتبر و البته مرجع مراجعه کرد. سفرمی در این زمینه می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. در این سایت پروازها به تفکیک مسیر، شرکت هواپیمایی، قیمت و ... قابل جست و جو هستند. به علاوه آفرها و تخفیف های لحظه آخری ویژه ای ارائه می شود که هزینه های تان را به طرز چشم گیری کاهش می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.